Analiza narativnih okvira rodnih dezinformacija i/ili drugih aspekata informacijskog poremećaja u predizbornoj kampanji
Izvješće o rodnim aspektima informacijskog poremećaja tijekom kampanje za izbor predsjednika/ce RH treće je po redu izvješće projekta GenderFacts koji donosi podatke i analizu predizbornih kampanja u Republici Hrvatskoj održanih tijekom 2024. i 2025. godine, s naglaskom na uočavanje rodnih dezinformacija i narativa. Ono donosi analizu medijskih napisa te iskaza i izjava političkih aktera tijekom trajanja službene predizborne kampanje od 11. do 27. prosinca 2024., s produžetkom do 10. siječnja 2025. u kontekstu održavanja drugog kruga izbora.
Tijekom predizborne kampanje svakodnevno su se pratile i analizirale objave s odabranih izvora, posebno one koje su obrađivale predizborne teme s naglaskom na rodna pitanja. Posebna pažnja posvećivala se identificiranju izjava koje su ulazile u sferu rodno uvjetovanih informacijskih poremećaja ili rodnih dezinformacija.
Ovaj izvještaj nastao je u sklopu projekta „GenderFacts: uspostava novog provjeravatelja točnosti informacija u području ravnopravnosti spolova s ciljem suzbijanja rodnih dezinformacija te spolne i rodne diskriminacije“. Projekt GenderFacts se financira kroz bespovratna sredstva iz sredstava Mehanizma za oporavak i otpornost. Dodijeljena od strane Agencije za elektroničke medije. Izneseni stavovi i mišljenja samo su autorova i ne odražavaju nužno službena stajališta Europske unije ili Europske komisije. Kao ni stajališta Agencije za elektroničke medije. Europska unija i Europska komisija ni Agencija za elektroničke medije ne mogu se smatrati odgovornima za njih












